Saturday, April 24, 2010

Selamat Berkenalan

Aku tak sangka akhirnya blog ni menjadi kolabrosi. Eja macam mana kolobrasi ni aku pun tak pernah betul mengejenye. Kalau difikirkan memang best ada blog gabung-gabung ni sebab ia menggunakan minda kepala otak beberapa orang. Kalau pikir sorang-sorang boleh bawak gila kadang-kadang. Eh, apa kejadahnya aku melalut sampai di sini?

Tujuan aku menulis entri ni adalah untuk menghidupkan kembali blog ni yang berapa tahun ntah tak apdet2. Woi matla! Si Putih la sangat! Tajuk blog pun aku rasa nak tukar.. hahahaha. Ade ke patut puisi si putih? Tak pernah pulak aku membaca entri puisi disini. Tak pa lah, aku bersifat tak kisah, kalau nama blog macam ni pun aku 'steady' je. Hehehe.

Lama tak menulis. Ah, tak pa lah. Sampai disini dahulu. Lain kali menulis lagi..

1 comment:

Awkward April said...

pe ko tulis ni? x phm aku..

Puteh? Siapa dia?

Pengikut Yang Ikut Senang