Wednesday, April 28, 2010

Mari berkenalan bersama....

Weehuuuu!

Assalamualaikum... waalaikumsalam...

Jom2... lama dah rasanye aku tak menulis.. nak kata busy.. ntah la... nak kata malas... ntah la... tapi aku try la rajin2 pasni... anyway... back to the topic.. aku nak kenalkan korang dengan 2 orang lagi co-author blog ni... ya... sila beri tepukan untuk co-author pertama kita... clap-clap... bo... eh... silap... putera aftus...

okeh.. jom kita kenal2 dengan putera aftus dulu... weeehuuuuu!

1) Die ni hensem... kalau korang tengok muka die.. perghh.. tak tumpah macam sape tu... alaaa.... ni haaa.... brad pitt.... klu tak brad pitt... macam tu haaa.... abang hans isaac...

2) Badan die tough... kalau die masuk wrestling.. konfem popular... lagi popular daripada vince mcmahon.. (harap2 korang kenal la...)

3) suara die sedap sangat... kalau nyanyi tu... perghhh... tak terkata....

4) putera aftus ni orangnye pun rajin... wat kerja tak pernah meniru... wat kerja cermat... untung siape yang amik die kerja nanti..

5) ni last... putera aftus ni seorang yang kaya.. kereta die je dah ada.. jap kira.... 3.... eh eh.. silap2.. 4 kereta... haa... kaya tak kaya putera aftus ni...

okeh... stakat ni.. aku tulis 5 je... nanti kalau ad masa lebih.. aku tulis lagi la... harap sesi kali ni dapat merapatkan lagi tali pusat antara korang & putera aftus... untuk penarik beca.. tunggu sat ea.. jap lagi aku kenalkan ko pulak...


p/s --> sebelum aku chow... aku nak mintak maaf kt sume yang baca post ni sebab untuk pengetahuan korang... aku ni kuat menipu... so.. paham2 lah ye.... hehe....

10 comments:

oranglidi said...

mak aih! menipu biar bertempat brader!

Puteh said...

tu sbb aku mintak maaf... hehehe..

MOFASAD said...

MAK AIH.....



HUHUHUH :p

Nurul Aziz said...

part 4 kete tu paling logik la..-_-"

putera aftus said...

amboi2.. masing2..

Awkward April said...

yg psl 4 kete tu aku tau ko mmg x menipu kapip.. haha

Puteh said...

aku kot.. aku mn suke menipu.. hahaha.. (^..^)

Faizul said...

kekeke.
gua rasa gua kenal lu ;p

sugar2 kapas strawberry said...

ooohhh..nasib baik sy x tertipu..hihihi


follow u.. ;)

oranglidi said...

sugar2, tima kasah. haha.

dude, a? knal siapa? putra aftus?

Puteh? Siapa dia?

Pengikut Yang Ikut Senang