Saturday, December 17, 2011

PYFC menunjukkan peningkatan

seperti anda semua sedia maklum, hampir semua pasukan telah berjaya mengekalkan kedudukan kecuali 6 pasukan, iaitu Ayayai FC yang memintas Bote Kanan lalu naik ke tangga ke-2 dan Puri Yeeshtan FC yang memintas London Rioters dan naik ke tangga ke-12. hal ini disebabkan oleh kutipan mata dibawah paras purata yang dikutip BK lalu mengakibatkan kejadian ini berlaku.

Harimau Melayu meningkat dari tangga ke 8 ke tangga ke 7 setelah memintas SanaGol FC dengan perbezaan mata sebanyak 1 mata. kedudukan yang masih belum kukuh dan masih boleh berubah bila-bila masa dalam gamweek 16 ini.

manakala peningkatan PYFC memotong LR pula disebabkan oleh motivasi yang diperoleh manager PYFC setelah dihentam dalam minggu lalu. walau bagai manapun, ini adalah peningkatan yang pertama sejak beberapa minggu yang telah kita lalui, PYFC yang selama ini sering merudum telah mula menunjukkan peningkatan.

manager of the week untuk minggu ini jatuh kepada Abdullah Khafif yang menunjukkan peningkatan dan kutipan mata sebanyak 59 mata.

No comments:

Puteh? Siapa dia?

Pengikut Yang Ikut Senang