Wednesday, May 05, 2010

Puisi tak Puisi: Pernahkah dikau termalu sendirian?

Puisi tak Puisi: Pernahkah dikau termalu sendirian?

Tadi aku mahu pegi rempit..
Sampai dekat motor..
Aku cucuk-cucuk kunci..
Apadehal tak buleh masuk??????????

Aku cucuk pusing atas bawah, tak jugak berkesan..
Ada orang sabotaj ka?????????
Ni motor aku ke sapa yang punya?
Aku pun tengok la nombor plat..
Ihhh, Nombor plat dah betui dah.. Nohorosss..

Aku rasa kat situ jugak aku nak mengamuk.
Tengah aku marah-marah..
Aku baru perasan..
Yang aku duk cucuk kunci bilik, Apasal? Riyalll!! Hihi.
Kan dah termalu sendirian disitu.

Nasib baik joyah,
tak ada orang..
Kalau dak, aku lontar helmet kuat-kuat.. Ehehehe.

Aku pun menyanyi "Kau kunci cintaku didalam hatimuu"
sambil menunggang motor pergi..




Ditulis Olih:
Penarek Becha,
Bandar dalam taman, 5:40p.m, di TV2

macam puisi dak?

6 comments:

SEKALUNG BICARA said...

salam..

Kadang2 kita selalu terlalai.Kita lupa perkara yang mudah boleh jadi sukar...dan kita jga sering ambik mudah dalam semua perkara..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ekeke*

sebab kunci je. tapi leh bengang kan.

Anonymous said...

lorh,naik motor..ingtkn naik beca...

hhahha

sugar2 kapas strawberry said...

smlm nk msg kwn laki..huhu..kwn taw bkn bf tp tersalah msg.g htr kt akk sy.even dia kakak.sy sgt malu gler2
ahahahahha

oranglidi said...

sekalung, huhu. btul2.

loly, ofkos la. haha. nak cepat kot.

fatunzol, ahaha. beca bermotor la.

sugar, ha.. termalu sendirian kan? hehe. nasib baik kakak

putera aftus said...

seb bek aku balik ngan mat reta.. kalu aku balik ngan ko, aku gelak sampai air liur tersembur kat ko.. he he he

Puteh? Siapa dia?

Pengikut Yang Ikut Senang