Friday, May 28, 2010

konsep berhibur

oh ya, blog ini sudah sekian lama tak diupdate dan hari ini, aku merasakan tanggungjawab itu telah jatuh ke atas bahu aku untuk menulis entry di blog ini. takut pula nanti blog ini bersawang pula. hari ini, aku ingin membincangkan segmen hiburan dari kaca mata aku dan korang, selaku pembaca. hiburan bagi aku ialah sesuatu perkara yang mampu membuat aku teruja, terketawa, terberasa seronok malah tergembira seketika.

selain itu, hiburan juga sangat elok untuk kesihatan ya, kerana ia boleh memanjangkan jangka hayat seseorang mengikut kajian sains la (tapi kalo ajal da sampai mati juga). jangan percaya sangat kajian sains ni. kalo nak diikutkan teori bongok darwin pon x boleh diikut. ade ke manusia dtg dari beruk. ish3..

ni aku nak kongsi sikit hiburan yang recently aku layan kat youtube. lu jangan x gelak tengok cite ni. kalo diikutkan, sape x gelak boleh kene sebat kat halkom.





p/s: lu jangan ingat senang nak buat scene wheelie tractor mcm dalam cerita ni.. hebat bukan? lagi satu, walaupon hero dia kuat, hebat, tapi dia berhati penyayang.. keh3..

12 comments:

Aleen Aiden said...

sebat d halkum?sape yg bley aim tepat pada sasarannya itu memang genius!ngehehe

oranglidi said...

lu ingat internet village ni laju sangat ke?

asik sangkut2 je tgk utube

Zulhasri said...

agak ar..aish..ptg nh ak ko ngan puteh lakonkn balik aksi dlm video tu..klu x ckup org..beca msuk skali..nk tgk video yg ko bgi tu..cam tggu kambing yg sembelit tgh berak..seketul2 jatuh..

oranglidi said...

kambing pun berak lagi laju.

MOFASAD said...

hahahaha... aku terfikir.. camna dia boleh melompat 2!!!

hahahahahaa









vvvvvaaaavvvvvviiii!!!!!!!!!

e. indah said...

berhibur buat umur panjang ker?
btul lah tue kalu ajal smpai tetap jugak pegi ....


apapun video ne mmg lawak ; p

mirachantek said...

hmmm, hero mesti kuat kan? tak penah aku jumpa hero lembik nak mati

putera aftus said...

aleen, genius? wah!!.. dahsyat tuh.. huhu

becha, hahaha..... kesian org xleh tgk utube..

zul, pakai la wireless...

becha, hish x senonoh.

farid, hebat kan... byk lagi koleksi unamaginable scene kt youtube.. kene pandai cari je la..hahaha

e.indah, hehehehe.. tq, video ni mmg lwk pon..

mirachantek, hero mmg la kene kuat..tp kene la logik sket kekuatannye tuh.. tp, kalo check balik, x sume hero kuat.. byk je hero loser, e.g. nobita. (err tu kira hero x?)

Sufy said...

yup..berhibur memang best..tpi biarlah berpada2..ngeh3..:)

seyes aku gelak tgk video ni..

pisau belati said...

hiburan itu perlu kadang2 untuk terapi hati yang beku...

beautiful_rose said...

WAH.........

putera aftus said...

sufy, ya mmg btol..

pisau belati, huh, aku setuju dengan kau!

beautiful rose, woah!

Puteh? Siapa dia?

Pengikut Yang Ikut Senang