Tuesday, September 01, 2009

Angin yang ikut senang...

Salamatlekom sedara...

EH!!!! Korg rupenye... igt sapo tadi... dah agak dah korg msti dtg bca blik blog ni..

Haa.... alang2 sedara dah kt sni... aku citer r kat korg psal sorg pelajar ni.. nama die x perlu la korg tau... kesian die... aku nak je letak...tp jg r hati die kn.. Ok2.. straight to our story... Kejadian ni terjadi time kelas matematik kitorg... kelas sejam je... seperti biase... aku msuk lambat sket drpd rakan2 sekelas aku... biase la kn... orang mude mmg msuk lmbat... x urban r klu msuk awal2 ni... haha...

Aku dtg ke pntu dgn perasaan sedikit cuak... ye r.. urban2 pn.. leh kne marah gak o'??? haa... aku x ktuk pntu... aku tolak je trus pntu tu.. nsib bek r lecturer aku tu cool je mengajar kt dpan tu.. aku msuk dgn muka orang lambat yg bersebab... innocent je muke aku... tp still hnsem r.. haha... ngarut...

Aku seperti biasa.. ikut senang je.. aku nmpak tmpat kosong kt kanan tengah kelas... straight target tmpat tu trus.. aku pn melabuhkan punggung kt kerusi... prett.... trkentut sket... haha... tu memain je.. Kat sebelah kanan aku ad 2 org bdak cine duduk.. belah kanan aku pulak ad 3 org melayu duduk..

Bla..bla..bla...pot pet pot pet.. uhuk2 sket...

Cmtu la kelas aku.... kelas sejam tapi rs lamo ejang... Camona nih?? Rasa mengantik dah ni... mata aku ni mkin kuyu je.. bdak sebelah aku dah tdo dah.. blah knan cina tdo.. belah kiri melayu tdo... aku kt tgh2 nak tdo tp kantoi plak kang.. ada three of a kind plak kt line ktorg... hmmm... apo den nak wat ni??

Bla..bla..bla...pot pet pot pet.. uhuk2 sket...

Ble mau abes ni jang?? Rasa lama semacam je.. Bdak tepi aku ni tdo lg.. tersengguk2.. tgh2 tu.. diam2 je sume tgh wat exercise.... PRHOOD!!!!!!

Sume pelajar yg berada dlam 2m radius memandang sorang pelajar ni...(lama dah watak utama ni x enterframe.. citer pasal die ni...).. sume org pndang cam x prcaya wa ckp lu... Tu bunyik cirit ke.. kentut ke xtau r.. x dpt nak dipastikan.... bunyik tu mmg solid.. lengkap sume cam baru keluar studio muzik... Bass + Trebble + Fade + Harmony sume ad... ko ckp je ap.. mmg ad.. hahaha... ktorg pn gelak r kaw2 punye... Moment yg sgt2 rare... gelak punye gelak lecturer pn ckp kelas dah abes... KELAS ABESS??? Gelak lg kuat r... HAHAHAHAHA...

Pasni korg pikir2 r dlu klu nak melepas... menurut pengalaman beliau... kentut ni xleh nak predict.... angin kntut ni perangai die ikut senang gak... die rs nak lepas kuat die buat je... haha... Tu lah citer aku kali ni.. next time korg nak dtg gtau r aku... aku sdiakan biskut meri n air sirap cair.. hehe...

Puteh : Len kali klu nak melepas, lepas la sket2.. biar busuk.. tp x kuat... nnti klu bau naik, ko tnjuk org yg duk sbelah korg.. xkan tu pn aku nak ajar?? Renung2kan lah ye sedara n sedari....




No comments:

Puteh? Siapa dia?

Pengikut Yang Ikut Senang