Sunday, December 12, 2010

Hidup..

kadang2 hidup ni gembira.. n kadang2 hidup ni sedih... bak kata ronan keating... life is a rollercaster.. u just hv to ride it.. ada atas ada bawah...

tapi...

bile sedih kadang2 kite susah sgt nak bgun.. kenape? ap sebabnye.. padahal kita tau kita mesti bangkit atau bak kata org putih "bounce back"..

tapi..

kadang2 hati kita yang xnak berubah... kita sengaja biarkan diri dibelenggu perasaan macam tu...

sedih mmg sedih.. tapi..

xkan nak sedih je memanjang... klu korg tnye si puteh... si puteh akan beri masa utk diri ni bersedih n when the time come... i'll bounce back.. fresh start.. fresh mind to face the world again..

adakah aku akan berharap lagi?

itu soalan yang aku sendiri tak boleh nak jawab sekarang.. nak tau sebab ap?


sebab aku tak study lagi!

p/s: jangan terlalu kecewa bila kita diuji. ujian tu penting so kita boleh jadi lebih matang.. tak kesah la dlm ape2 hal pn.. n jangan sia2kan org yang syg pada korg.. they are there for a reason..

6 comments:

Anonymous said...

bounce back~
payah tuu....

Puteh said...

mmg susah... tapi...

xkan nk sedih je mmanjang...

rileks2 ok la tu.. hoho.

Menusuk Hati said...

tnp dtny aku pun mberitahu....kalau sdh,aku suka mkn aiskrm...kalu gmbr,aku suka mkn asam mgga cecah smbl blcn pedas..bila dpt duit,aku ska komen blog org

Puteh said...

oooo... ok gak tu cmtu... pasni aku klu dpt duit aku nak komen blog org gak ah.. cambest je bunyik... haha..

kudakertas said...

itu soalan yang aku sendiri tak boleh nak jawab sekarang.. nak tau sebab ap?


sebab aku tak study lagi!






mcm familiar sgt ayt tu..da lma xdgr..

Mutiara Bernilai said...

tersenyum bace entri nih..

bounce back..tp sbelum bounce,kena ade energy yg byk..aish!~

nway thanx!~

Puteh? Siapa dia?

Pengikut Yang Ikut Senang